Flere av utstillerne våre melder om effektive messedager med gode resultater. Tendensutstillingen viste seg å være veldig populær og er mye delt på sosiale medier. Utstillingen i hall D, kuratert av Silje Aune Eriksen vekket også begeistring. Edda Gimnes hadde en spektakulær utstilling i hall E til inspirasjon for mange moteinteresserte, og hun var også å se på scenen under det faglige programmet ledet av Ragnhild Brochmann som også i år fylte benkeradene med et interessert publikum.
Som arrangører av en innkjøpsmesse oppfordrer vi til innkjøp og handel. Vi vil at de lokale butikkene skal overleve og at utstillerne skal oppleve en god handel under messedagene. Det er avhengig av at vi tiltrekker oss relevante besøkende. Dette har vi lykkes med i år med nærmere 6000 besøkende. Samtidig vil vi oppfordre alle til å fortsatt stå sammen for å skape effektive handels- og nettverksarenaer for bransjen vår, tenke grønt, ha fokus på gjenbruk og øke bevisstheten i forhold til hva vi bruker og kaster. Oslo Design Fair fortsetter å fremme norsk design og industri, kunst, håndverk og arkitektur ved å tilrettelegge for dette. Velkommen til neste messe som er 24. – 26. januar. Meld deg på her.