
Den viktigste møteplassen
Oslo Design Fair er Norges største innkjøpsmesse og den viktigste møteplassen for design- og interiørbransjen. Messen arrangeres i januar og august hvert år og er en effektiv handels- og nettverksarena for deltakere fra hele verden.
Les gjerne om historien til Oslo Design Fair
Nøkkeltall fra de siste messene
Utstillere fikk nye kunder
Oppgir ODF som preferert for innkjøp
Besøkende i gjennomsnitt
Kommer til å gjøre innkjøp
Hvorfor skal du delta?
Å delta på Oslo Design Fair betyr mye mer enn bare å stå på en messestand. Oslo Design Fair er en selvskreven arena for sterke merkevarer og attraktive innkjøpere, og et naturlig sted for lanseringer.
Her får du vist frem produktene dine, du kan oppdatere innkjøperne med omfattende informasjon om dine produkter i tillegg til at du også kan bygge og utvide nettverket ditt.
Les også: Nå sitter pengene løst


«Jeg hadde en kjempefin opplevelse med å stille ut på Oslo Design Fair. Jeg kan varmt anbefale å stille ut på Oslo Design Fair, og ville absolutt gjort det igjen. I løpet av de tre messedagene traff jeg utrolig mange hyggelige mennesker, både innkjøpere, besøkende og andre utstillere»
Anneli Bull/ Anneli Bull Design
Her kan du styrke salget ditt på en enkel måte, og gjennom 3 messedager møter du et betydelig antall beslutningstagere – som er i kjøpsmodus.
Oslo Design Fair tilrettelegger for effektivt salg, kundemøter og produktlanseringer, i tillegg til å være den foretrukne arenaen for å treffe potensielle kunder.
De besøkende kommer fra både inn- og utland og gjør messen til en effektiv arena for å treffe potensielle nye kunder og ivareta eksisterende relasjoner.
Blant våre besøkende finner du innkjøpere, designere, arkitekter, journalister, bloggere, produsenter, interiørarkitekter, prosjektforhandlere og arkitekter for å nevne noen.


9 av 10 utstillere fikk nye kunder og kontakter
Oslo Design Fair er en effektiv salgs- og markedsføringskanal, dette bekreftes også i tilbakemeldingene fra våre utstillere.
- 9 av 10 utstillerbedrifter fikk nye kunder og kontakter i forbindelse med sin deltakelse på arrangementet.
- 87 prosent av utstillerbedriftene vurderer arrangementet til å være en viktig salgskanal for egen virksomhet, og 8 av 10 ser på messen som en viktig markedsføringskanal.
- Nær annenhver utstiller mener at Oslo Design Fair i svært stor eller stor grad er et arrangement som gjør det mulig å beholde og forsterke egen markedsposisjon.
Les også: Fersk interiørgründer med supersuksess!

Aino Katinka Gjems
Aino har jobbet for NOVA Spektrum i 10 år,
og har lang erfaring med å skreddersy for at utstillere
skal få best mulig resultat. Hun hjelper deg gjerne for
best mulig resultat!
Ønsker du å bli utstiller
på Oslo Design Fair?
Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale.