Oslo Design Fair er Norges største innkjøpsmesse og den viktigste møteplassen for design- og interiørbransjen.
Messen arrangeres i januar og august hvert år og er en effektiv handels- og nettverksarena for deltakere fra hele verden.
Hver høst arrangeres også vårt nye konsept, Oslo Contract & Furniture Fair – en møteplass for alle som jobber i prosjektmarkedet.
Å delta på Oslo Design Fair betyr mye mer enn bare å stå på en messestand. Oslo Design Fair og Oslo Contract & Furniture Fair er en selvskreven arena for sterke merkevarer og attraktive innkjøpere, og et naturlig sted for lanseringer. Her får du vist frem produktene dine, du kan oppdatere innkjøperne med omfattende informasjon om dine produkter i tillegg til at du også kan bygge og utvide nettverket ditt.
«Ved å gi kundene mulighetene til å se, føle og ta på produktene jeg produserer, oppstår det en helt annen interesse og nysgjerrighet for håndverksproduktene mine sammenlignet med om man bare viser frem produktene digitalt.»
Julie Liebenberg
Her kan du styrke salget ditt på en enkel måte, og gjennom 3 messedager møter du et betydelig antall beslutningstagere – som er i kjøpsmodus. Oslo Design Fair tilrettelegger for effektivt salg, kundemøter og produktlanseringer, i tillegg til å være den foretrukne arenaen for å treffe potensielle kunder. De besøkende kommer fra både inn- og utland og gjør messen til en effektiv arena for å treffe potensielle nye kunder og ivareta eksisterende relasjoner.
Blant våre besøkende finner du innkjøpere, designere, arkitekter, journalister, bloggere, produsenter, interiørarkitekter, prosjektforhandlere og arkitekter for å nevne noen.
For en tid tilbake ble årets første Oslo Design Fair avholdt, og evalueringen i etterkant av arrangementet bekrefter tydelig at messen er en svært effektiv salgs- og markedsføringskanal.
«Gjennom min deltakelse på Oslo Design Fair kom jeg i kontakt med mange nye kunder som har foretatt flere store bestillinger fremover i tid. I tillegg oppdaget jeg at markedsgrunnlaget for mine produkter er langt større enn jeg trodde på forhånd. Kunder som jeg aldri hadde tenkt på selv, tok plutselig kontakt for å kjøpe håndverksproduktene jeg lager.»
Julie Liebenberg
«Jeg har alltid vært positiv til Oslo Design Fair og stilt ut på alle høstmesser med stor suksess. Fogia er fremoverlente og i sterk vekst som merkevare og ønsker å være med der det skjer innenfor bransjen.»
Pål Reenskaug
«Deltagelsen er en viktig del av min markedsføring og salgsstrategi. Her treffer vi innkjøpere, journalister, influencere og vi får vist fram nyheter og produktutvalg. Ikke minste så treffer vi også andre leverandører, som jeg liker å kalle kollegaer. Vi deler erfaringer, diskuterer bransjetrender og har mange interessante samtaler.»
Linn Fiskerud